Il Natale porta un dono anche a tutti gli amanti della scrittura in lingua friulana. Proprio in questi giorni, infatti, è uscito il bando per partecipare alla quarta edizione del concorso letterario “Vôs de Basse”, organizzato dai Comuni di Carlino, Gonars, Muzzana del Turgnano, Porpetto, Precenicco e San Giorgio di Nogaro, attraverso lo Sportello associato per la lingua friulana e con il patrocinio della Società Filologica Friulana e della Cooperativa Informazione Friulana/ Radio Onde Furlane. Oltre ad essere un’ottima occasione per cimentarsi con la produzione di testi in friulano, l’iniziativa intende anche omaggiare alcune delle figure che hanno arricchito il panorama culturale della Bassa Friulana, come Pre Zaneto, Tita Marzuttini, Gina Marpillero, Luciano Morandini, Alviero Negro e Pierluigi Visintin. Per cercare di dare voce a tutte le diverse espressioni, il bando di quest’edizione si è ampliato di una nuova sezione per gli adulti, dedicata alle traduzioni, che va ad affiancarsi a quelle per la narrativa (racconti brevi e testi teatrali) e per la poesia. Rimane inoltre presente la sezione riservata agli studenti delle scuole secondarie di primo e secondo grado (racconti brevi o componimenti poetici).
La partecipazione è gratuita e aperta anche ai residenti all’estero. I lavori dovranno pervenire, in busta chiusa e contraddistinti da un motto e dalla dicitura “Concors Vôs de Basse”, all’ufficio protocollo del Comune di San Giorgio di Nogaro entro le 17.30 di lunedì 8 marzo 2021. Una giuria di esperti valuterà le opere e nominerà i vincitori di ciascuna sezione, i quali riceveranno come premio un buono spendibile per l’acquisto di libri. Il bando del concorso e la scheda di adesione sono reperibili in tutte le biblioteche dei Comuni organizzatori e sui relativi siti istituzionali.
Per informazioni è possibile chiamare il numero 0431620281 o scrivere a: sportel.furlan@bassefurlane.eu.
__________________
COMUNICÂT PE STAMPE: Pe cuarte edizion il concors “Vôs de Basse” “si bute in cuatri”
Il Nadâl al mene dongje un pinsirut ancje par ducj i amants de scriture in lenghe furlane. Propit in chescj dîs, di fat, al è saltât fûr il bant par partecipâ ae cuarte edizion dal concors leterari “Vôs de Basse”, inmaneât dai Comuns di Cjarlins, Gonârs, Muçane, Porpêt, Prissinins e San Zorç di Noiâr, midiant dal Sportel associât pe lenghe furlane e cul patrocini de Societât Filologjiche Furlane e de Cooperative Informazione Friulana/ Radio Onde Furlane.
In plui che jessi une buine ocasion par provâ a scrivi par furlan, la iniziative e vûl ancje ricuardâ cualchidune des figuris che a àn insiorât il panorame culturâl de Basse Furlane, tant che pre Zaneto, Tita Marzuttini, Gina Marpillero, Luciano Morandini, Alviero Negro e Pierluigi Visintin.
Par cirî di dâur vôs a dutis lis diviersis espressions, il bant di cheste edizion si è insiorât di une gnove sezion pai grancj, dedicade ae traduzion, che si zonte a chês pe narative (conte curte o curt teatrâl) e pe poesie. Cun di plui, e reste presinte la sezion indreçade ai students des scuelis secondariis di prin e secont grât (contis curtis o componiments poetics).
La partecipazion e je sore nuie e e je vierte ancje a chei che a son a stâ tal forest. I lavôrs a varan di rivâ, in buste sierade e marcade di un sproc e de scrite “Concors Vôs de Basse”, al ufici protocol dal Comun di San Zorç di Noiâr dentri des 5 e mieze daspò misdì di lunis ai 8 di Març dal 2021. Une zurie di esperts e stazarà lis oparis e e nomenarà i vincidôrs di ogni sezion, che a ricevaran tant che premi un bon di spindi par comprâ libris. Il bant dal concors e la schede di adesion si cjatiju in dutis lis bibliotechis dai Comuns organizadôrs e sui lôr sîts istituzionâi.
Par informazions si pues clamâ il numar 0431620281 o scrivi a: sportel.furlan@bassefurlane.eu.
Comunicato stampa