Gentilissime/Gentilissimi,

è con piacere che l’Agenzia Regionale per la Lingua Friulana, in collaborazione con l’Ordine dei giornalisti del F-VG, organizza, a partire dal 20 aprile, un corso di lingua friulana per giornalisti. Possono iscriversi coloro che hanno una buona conoscenza orale del friulano (almeno C1, secondo il quadro comune europeo di riferimento per le lingue) e che vogliono imparare a scriverlo in maniera corretta.

Il corso, online, sarà gratuito e fornirà la formazione di base per imparare a utilizzare la grafia ufficiale, anche grazie agli strumenti informatici già disponibili (traduttore automatico, dizionari online, correttore ortografico, tastiera friulana). Sono previste 25 ore, articolate in 12 lezioni da 2 ore + 1 ora per il test finale. Gli incontri si svolgeranno settimanalmente sulla piattaforma Zoom, il mercoledì, con orario 18.00 – 20.00.

Al termine del corso, dopo il test finale, l’ARLeF rilascerà un attestato. Il giornalista potrà richiede all’Odg il riconoscimento del corso quale “Evento formativo individuale” (massimo di 6 crediti formativi nel triennio). Gli interessati possono iscriversi entro il 18 aprile, compilando il modulo disponibile qui:  https://bit.ly/3NOLh8d

 

Preseadis e preseâts,

cun plasê la Agjenzie Regjonâl pe Lenghe Furlane, in colaborazion cul Ordin dai gjornaliscj dal Friûl-Vignesie Julie, e inmanee, dai 20 di Avrîl indenant, un cors di lenghe furlane par gjornaliscj. A puedin notâsi ducj i gjornaliscj che a àn une buine cognossince dal furlan fevelât (almancul C1, daûr dal Cuadri comun european di riferiment pes lenghis) e che a vuelin imparâ a scrivilu in maniere corete.

Il cors, online, al sarà gratuit e al darà une formazion di base par imparâ a doprâ la grafie uficiâl, ancje sfrutant i imprescj informatics za disponibii (tradutôr automatic, dizionaris online, coretôr ortografic, tastiere furlane). A son previodudis 25 oris, spartidis in 12 lezions di 2 oris + 1 ore pe prove finâl. I incuintris si fasaran su la plateforme Zoom ogni setemane, il miercus, tal orari 18.00 – 20.00.

Finît il cors, dopo dal test finâl, la ARLeF e darà fûr un atestât. Il gjornalist al podarà domandâ al Odg il ricognossiment dal cors tant che “event formatîf individuâl” (massim 6 credits formatîfs tai trê agns).

I interessâts a puedin notâsi dentri dai 18 di Avrîl, compilant il modul a disposizion achì:  https://bit.ly/3NOLh8d

Comunicato stampa